Etta, tvåa....hörs jag

Funkar bloggen nu?
Den har änna hängt nere ett bra tag nu!

Efter mitt infall att med jämna mellanrum kräkas hela måndagen, varvat med att kräkas och att åma mig, så har jag nu kommit på fötter igen. något seg, om än på fötter!
Jag har gått ner 5 kilo, så nu är jag både smalare och snyggare än Kate Moss, den enda skillnaden är att jag slipper vrålfula fetthåriga slemproppen-full -med-skabb Pete Doherty.
Att den karln får mediautrymme är ett skämt!

Hans musik, som han egentligen är/borde vara känd för låter också skitkorv.

Min sambo tvingade med mig på bokmässa precis när jag piggnat till lite i onsdags. Jag fick puls som en pensionär, och fick sätta mig på en besöksstol för att hämta andan, samtidigt som jag utövade lite enkel hjärt&lung räddning på mig  själv. Aldrig har jag blivit så matt av en promenad på 4 minuter.
Räddningen blev en vispop-2005 bok för gitarr som jag kunde förströ min musikaliska talang på, men icke heller detta gick då precis alla låtar innehåller ackordet Bm7, och det är ett ackord jag inte kan ta.
...eller rättare sagt, det är ett ackord som motsätter sig naturens lagar, och existerar endast för rasa samman världar för missupfattade musikkonstnärer, så som jag själv, och tvinga dem till ett liv bakom skrivbord istället för de stora scenerna runt om i världen!

Det handlar inte om att förstå sitt instrument, utan om vem som kan ta ett fusk-G snyggast!

Haha, ja drömma kan man.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att du återhämtad dig efter kräksjukan, fy fan vad den är hemsk. Man känner sig så extremt svag och skör.
Ät nu upp dig lite!
Massa kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback