25 år and still kicking

I dag är dagen då man träder ur ungdoms-träsket och in i vuxenlivets berikade salar.

Hade en bejublad fest i fredags som jag själv tycker blev mycket bra, med sång dans och singstar!

Bilder från festen finns
här

Tack alla ni som ringt, sms:at och som var där i fredag. Det hade inte blivit lika kul utan er.
Tack också Släkten som gjorde en grymt bra sång till min ära.
Tack också Einemark som gjorde en helt sjukt bra sång även han, det hade jag aldrig förväntat mig, fast nu är ju kraven ohyggligt stora på mig inför din 30 års dag.  Joel, du var sveriges bästa toastmaster, och håll ett tårdrypande tal om min förmåga att inte uppfatta saker i dess korrekthet.

Tack Lasse för snapsen!

Lite tjatig kanske, men TACK alla kompisar och släktingar som gjorde detta möjligt, och extra tack till min älskade Sambo Sandra och min älskade mor som hjälpte mig med allt.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Gloom

25 bast... det börjar likna nåt nu!!!
Grattis grattis!!!

Postat av: majja

dags att uppdatera bloggen? =)

2007-07-01 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback