Åh Linda...

Pratade nyss med en fantastisk person, Linda på Tele2 kundservice. Hon förklarade problemet med min mobil på ett sätt som verkligen får gemene man att förstå.

Mitt abbonemang hade fastnat i en växel ( vem gör inte det med jämna mellanrum), och där hade han trasslat in sig, så linda skulle ta sitt finger och pilla loss han därifrån. Hon beklagade att det gått så fel med mobilen, och att hennes kollega inte kunde hjälpa mig i går, hon var ny på jobbet och förmodligen ganska "kort" på jobbet då sparken hägrade efter vanskötsel av företagets viktigaste byggsten, kunden! ( MIG)

Vissa vet vad jag vill höra, och jag njuter så när jag får höra sådant som jag vill höra.
Månadens anställd på på Tele2, Linda...lätt!
(sen kommer jag inte i håg om hon heter Linda, men jag tror det)

Jag drömde en mardröm i natt, en ganska töntig sådan, men dock ändå en mardröm. Jag såg ett spöke bortsa tänderna hemma på morsans toalett, enligt min REM-övervakare och sängkamrat tiilika sambo, hade jag pipit som en påsatt hasselmus.

Sedan drömde jag att våran gamla vaktis på högstadiet ville att jag skulle sitta i hans knä, hoppas inte DET var en sanndröm bara!

Kommentarer
Postat av: Sanna

"Påsatt hasselmus", *flabbar*.
(Herregud, visst säger man flabba?? Låter helskumt).

Postat av: Fralle

Tror det är lite göteborskt att säga flabba, men i mina öron låter det helt ok!
Brukar dock själv säga garva.

2007-01-12 @ 07:49:26
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback