Dödskyssen

Farligt farligt, men härligt härligt är det med den obligatoriska leverantörsgåvan.
En korg större än tre landsorter, sprängfylld med snaskigt godis!
Jag känner mig ganska "in-shape" men, det verkar som om Gud är en valross och vill att alla skall vara tjocka och feta. Därför teasar han mig med det som han vet att jag är svag för. Man är ju ändå i hyggliga 25 års åldern och kan tyvärr inte beställa extra sås till kebabpizzan längre!
Man kan knappt beställa en kebabpizza längre!
Tacka vet jag rågrutan!

Hade jag inte varit så fruktansvärt ytlig, hade jag bara skitit i allt och vräkt i mig både godis & pizza, men nänä, här ska tänkas på svunna tiders smala kroppar och hoppet om att en  gång åter nå dit!´Jag såg en choklad fontän på nya Elgiganten i sisjön ( där förövrigt en gammeltacka, släppte väder i kassakön, tvi vale)
Vem orkar!
Orka ha en fontän som sprutar choklad. Det är bättre med en som sprutar öl, sämre med en som sprutar upp döda talgoxar. vet faktiskt inte varför jag överhuvudtaget skriver om det!
Nä bojkotta choklad fontänerna!

image60 (har man inga jordgubbar går det bra med tungan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback