Visningshets!

Visning av vår förnämliga lägenhet på Lördag…kom och köp, kom och köp!
Enda skavankerna är ett sprucket handfat och en fuktskada ( som åtgärdas innan flytt) ignonerar…ignorera!!!!

Måste städa IGEN, bort med allt pluff & stuff, få fram rena FRÄÄCHA kliniskt rena ytor!
Jag har fått gedigna instruktioner från mäklaren hur jag skall home-styla hemmet innan visning!

Jag måste sätta streck på mina spritflaskor så att inte spekulanterna gör fylleköp!
Jag får inte skicka vänner som står och gapar…ÅH VA FINT..JAGVILL KÖPA FETT!
Jag får inte hota spekulanter med stryk vid skambud!
Jag får inte heller stå och förklara bort små skavanker på ett sätt som bara jag kan göra.

Nog för att man litar på mäklaren, hon är seriös och inte så uppblåst som yrkesbilden annars ger!
Men vi vet ju alla, själv är bäste dräng, och det är lite jobbigt att inte kunna ha koll på mitt hem när massa främmande personer granskar ens privatliv!
Känslan av tullmannen som gräver sig in i din hjälplösa fladderskinkor efter knark är inte helt avlägsen!
Jag vill ju vara där och sälja jag med!

Vad är oddsen på att skabb går på jobbet, och samtidigt har en person i min krets fått skabb med!
Vad är det med er skabbiga människor, hur lyckas ni få en medeltida sjukdom som annars bara rävar & getter får?
Nu är den här…skabbinfluensan!
Man får inte leka med döda människor, de kan ha skabb!
Man bör inte heller tillaga kalopps på dessa människor, mest för att man då skulle ses som ”dum i huvudet” av allmänheten.


Kommentarer
Postat av: Therese

Folk har alltså skabb på riktigt? Vem är det i din bekantsskapskrets som fått det? Jag gissar starkt en på bloggen förekommande person :-) Är det han?

Postat av: Frallan

Tror inte jag skrivit om han på bloggen, kanske!

2006-03-23 @ 10:57:09
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

JAG KOMMER!!!

Jag är i Göteborg då!!
Jag vill så gärna se hur ni bor...jag tänker komma.
Trallallalala!!

2006-03-23 @ 12:39:21
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback