Varning

Varning!!
Härmed varnas du för ett lurendrejeri som har inträffat flera gånger:
Detta hände mig utanför ICA Maxi i Göteborg , det kan hända dig också!
Så här fungerar tricket:
Två unga tjejer i 18-års åldern kommer fram till din bil under tiden du
packar in varor i kofferten. De börjar putsa din vindruta, samtidigt håller
deras bröst på att ramla ur deras mycket små t-shirts.
Det är omöjligt att inte titta på och när du därefter erbjuder dem en slant
för deras insats så avböjer de. Isället ber de om lift till någonstans i närheten.
Du säger självfallet ja och de hoppar in.
När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet.
Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt, medan den andra stjäl din plånbok.
Min plånbok blev stulen förra lördagen, i måndags, två gånger i tisdags, i onsdags och idag igen.
Du är härmed varnad!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Stackars Fralle...

Postat av: Einemark

Jag har varit här på parkeringen i snart en vecka nu och fortfarande inga tjejer....

2006-03-13 @ 18:54:03
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Ramström

Joel: Det beror på att de följde med mig hem! ;)

2006-03-14 @ 19:33:16
URL: http://ramstrom.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback