Neggofralle!

I dag har jag av någon anledning varit mycket anti/neggo om allting!
Några antisaker som jag uttryckt i dag: ( fikabordet på jobbet)

(situationer då ingen håller med mig)
  • Jag tycker kineserna är töntiga när det skövlas miljoner kubikmeter skog, för deras ätpinnar varje år! Ät med kniv & gaffel!
  • Jag tyckte tillskillnad mot majoriteten att den senaste stroganoffen från vår Cateringfirma smakade bäver!
  • Jag tycket tillskillnad mot samma grupp att vi borde byta cateringfirma till McDonalds!
  • Jag tycker Antikrundan är ett jävla skitprogram, som bara är roligt när man är så gammal att man är närmare döden än livet.
  • Jag tror aldrig det kommer att bli vår igen.
  • Jag trodde dessutom att solen aldrig kommer lysa igen

Något som vi dock var rörande överens om är att det aldrig är kul för en gravid om vattnet går på en arbetsintervju, på Ica eller på en begravning!

Jag har inte fått skabb än i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback