filmloskan

Fan vad jag irriterar mig på filmkrönikan på SVT!
Orvar-korvar och hans stab av "filmkritiker"

Det var någon Donna som skulle kritisera den nya Harrison Ford rullen, som hon i mansmun tyckte "sög fett!" Hon sa meningen" Denna film gör mig verkligen förbannad, och den är det dåligaste jag sett på väldigt länge"
Men hon sa det som om hon ledde Latjjo-Lajban med glad mun och trevlig "speakr röst", fan visa lite känsla kvinna, hur fan fick dom henne till jobbet.
Typiskt fall av total okarisma, och människan skall vara på TV....bullshit i kvadrat!

Var lite förbannad, kasta lite saker, svettas lite, gör om och GÖR RÄTT!

Orvar borde ansa pollisarna, han ser ut som Ronny & Ragge på bacondiet!

nu ere käk, klockan är 12 och jag äter alltid prick 12.00!!!!!!!

24 i går var svinigt bra, näst bäst efter lost!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Lattjo Lajban, Yea!!!

Postat av: mattias

Har nu änligen tagit del av denna sida o plöjt igenom varenda sämhällskritiska text, tittat på de lustiga bilderna, skrattat åt de elaka skämten och smekt min muskulösa kropp samtidigt som jag åtråvärt spanat in den trevliga bilden på självaste bloggkungen himself.

Jag fann allt mycket stimulerande o kommer nu följa denna sida kontinuerligt. Blogga på min vän, blogga på!

2006-04-23 @ 23:02:29
Postat av: Frallan

**rodnar***

2006-04-24 @ 08:40:49
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

Du får byta sidlayout nu Fralle, det är svårt att scrolla, svårt att kommentera och nu i helgen kunde jag inte kommentera över huvud taget!!! Det är inte ditt fel så ta det inte personligt utan alla de som har din sidlayout har dessa problem av någon anledning!!!

Spola kröken vännen!!!

2006-04-24 @ 09:59:34
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Frallan

Fan jag trodde det var för att sidan hade så många besökare att dte blev svårt att ta sig vidare!
Ska kolla på det Gloom!

2006-04-24 @ 10:36:50
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

Designen ny, trevligt!!!

Kalgomuren kvar, mindre trevligt...

2006-04-24 @ 12:49:26
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback