Retsam dimma i huvudet

Det har börjat lägga sig en grötig retsam dimma över min hjärna! Den kallas av lekmän för abstinens-extra-allt! Hur skall detta gå i afton nu då, när det är Beach-Volley ala Grand Prix i kväll för företagsfolket!
Då hade jag tänkt flexa med min pectoralis major i skuggan av mina bländande servar.
Verkligheten ser väl mer ut så att jag försöker dra in bilring för bilring när jag samtidigt försöker träffa bollen.  Jaja, den verkliga verkligheten är väl därimellan. .som alltid..=)

Hur går det med snuset då...

jorå, tackar som frågar. Känner mig som ett as, doppad i tjära, rullad i fjädrar och utsläppt på en höskullevärsta hösnuvan! Ungefär så kul är det att inte snusa. Det roliga är *haha* att jag på allvar tror att det skulle bli fred på jorden, knoppar på träden och lagligt med majja, bara jag fick stoppa in en giftig-nikko-påse uder läpp-kadavret!

Folk säger 3 veckor, dem skulle bara veta hur långa de där veckorna är, i en d som är svår. som min. Som nu!

Dock är jag kyligt cool kaprifol, och har hitills betackat mig all form av snus-kontakt. Nästan lite stolt faktiskt, trots att jag bara vill gråta och säga till folk att mitt psyke är klent som koppartråd. Utåt sett försöker jag döda folk som retas med min blick. Det funkar dåligt...


Detta ser jag på ikväll: Time out
Detta äter jag i kväll: Min stolthet ( om jag tar en snus) annars kött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback