Störstök i herrens kök!

Hujeda mig!

I dag har jag redan hunnit damsuga & handla & städa inna klockan ens hunnit slå orimligt tidiga klockan 12! Detta hände endast 1 gång om året, på Sandras födelsedagskalas! Hon har planerat sedan den förra =)

Dessutom fick jag reda på i går att jag i ett svagt skede i livet lovat mina målsmän att hämta Mormor..i HAMBURGSUND! Det skadar ju inte att sitta i en bil 4 timar dan före dopparedagen och supa in juleatmosfären.

1 veckas soft jobb kvar. Alla mina butiker har nu bunkrat upp med film & CD, så nu skall jag ägna veckan till att konferera med Linus om livets goda!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har sommarställe nära där du skall hämta upp din mormor, om du ville veta. Hur tar man tag i sig själv och går upp? Jag förstår inte det. Städa och ja, allt du skrev. Imponerad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback