Ge oss väder Pholman!!

Som jag trodde i går, bara lite pudersnö här, Jönköping fick ta smällen av SNÖKAOSET!

Jag har möjligheten att se BÅDA konserterna med Robbie Williams i sommar, det enda kruxet är att jag all annan ledig tid på konsert-dagen måste jobba. Lyfta lådor, rodda, snurra sladd.
Men det kanske det är värt!
Robbie är ju trots allt en av de största! ( Efter Magnus Uggla =)

Nu sitter man på jobbet som är i en ”död” period!
Man bara vretar och spretar med benen och hoppas att dagen skall gå fortare! Jag är trött!

Jag vill ju bara sova!

Är det automatiskt svårare att gå upp från sängen på vintern än på sommarn. Jag hatar min väckarklocka och vill karata ner den varenda gång den ringer sin löjliga pretto-signal.
Det är varmt i sängen, och sjaskigt ute. Som om satan själv stod för fiolerna och gav oss det sämsta jävla tråk klimatet av 5 kontinenter!
NU är det iofs för omväxling skull lite snö, men annars lyder den eviga prognosen:
Grådassigt väder med växlande tempraturer runt 10 grader!

Jag spottar på Pholman för att han inte kan ge oss lite rysk vargavinter / Barbados-värme!!
Lever Pholman...eller skändar jag de döda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback