Snart är det jul igen

Gah, min pöjk lever rövare värre än nånsin nu.
Jag känner mig som räddaren i nöden minst 1 gång var 10 minut. Antingen är han när att tugga på en sladd, ramla ur spjälisen, hälla ut hundvatten...och gud vet vad!

Nu har jag tagit vissa nödvändiga åtgärder genom att barnsäkra hela huset och ålat omkring som en spritglad språkresenär på golvet för att leta farligheter. Kontentan är att ALLT är farligt. Dörrspringor, eljack, knivlådor, klinkers, golvvärme, dass-borsten.....phu....you name it!

Men man kan inte skydda mot allt!
Det får bli att ställa upp hembräntdunken på översta hyllan och sedan hoppas på det bästa!

Men han är en go kille nu, en riktigt go kille som vill kramas och busa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback