Gråa dagar skyndar aldrig på

Det var Lasse Winnerbäck som sa dte bäst, eller sjöng det bäst...

Det är tråkigt väder nu, lätt till ilska, lätt till trötthet.
Man vill bara att det ska bli jul och det fort.
Det blir första julen med lille Nils och den firas med Sandras släkt!
Farmor och farfar får nöja sig med juldagen i år!

Alldeles nyss ringde en dam från Barnens hus.
Jag hade tydligen vunnit något fint pris som kostade 1500:-
Det spelar ingen roll vad det är, det kan vara en påse med spädbarnskräks, huvudsaken är att jag slog de andra på fingrarna och VANN VANN VANN!
Tävlingen gick ut på att svara på frågor om fischer-price och jag kammade jackpot!
Jag råkar ha aldrig sinande källor med kunskap om ämnen som just fischer-price.
Nils blir nog glad över presenten i morgon. Då blir jag favvopappa några dagar till...haha..."Eat it mamma"

Mamma tyckte förresten att jag lät trevlig som om någon precis doppat mig i smör och rullat mig i strössel när Barnens hus ringde, och det är klart jag var, jag vann ju.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback