Mäktig upplevelse!

Det finns 2 mäktiga upplevelser som lyft mitt liv ett snäpp på livskartan!

1. Jag står inför 12 000 på Scandinavium och får igång en rungande publik i samband med Göteborgs Horse Show, och får träffa Jessica Almenäs till min farbrors stora förtret! Då är man glad att man inte har tourettes!

2. Jag sitter i mitt vardagsrum och tittar på LOST på min NYA 42 TUMS LCD av märket LG.
Det tog et tag tills jag fick den bilden jag ville ha med inställningsrattarna osv, men nu känns det bra!

Min gamla Tv ser ut som ett valnöts-skal jämförelsevis!

På fredag åks det till Stockholm efter en konferens på Stensjö Hill, vilket gör att jag missar min första hemma match med Jitex på typ EEEVIGHEETER!
Min kusin Annica har lovat att ta min roll som speaker, och hjälpa tjejerna att långsamt men smärtsamt äta upp falköpings-slöddret som gästar oss! Med 6-0 i bagaget mot Gauthiod känns det mycket stabilt!

I hufvudstaden skall jag flottera med komiker som Shyffert, Gustafsson och Betnér i den betäckningen att jag skall lyssna och dem skall prata. Det är stand-up kväll i nån park där!
Hörde att Konungen skall komma! Hoppas han har med sig egna öl denna gången bara! Och att han inte hånglar upp Tarras i högläge igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback