Kvalitets tid

Jag och min sambo hade lite kvalitéts tid i går, och den averkades givetvis genom att spela lite Mario Galaxy på vårt nya Nintendo Wii. Ett litet inpulsköp som gjorde april till en lite trevligare månad att andas i!
Som om inte detta vore nog delade vi ett paket nuggets och bara fick vara lite!
Sedan blev det en tripp till svärmor och hennes nya hund, en bouvier som heter Joy, som ville ligga och sova hos mig. Jag gillar hundar, jag gillar bara inte att gå ut med hundar! Att gå ut med hundar tar tid, och är tråkigt, annars är dem bra!

**och varför behöver hästägare inte plocka upp bajset efter sina stora, och uppenbarligen mycket skitnödiga, bestar. Det fick jag och mina Converse erfara för ett par lunchraster sedan!  Nasty!!!!

I morgon bär det av till Bohuslän, och Strömstad där jag förhoppningsvis kan göra företaget lite nytta!
Det skundära målet är att äta lakrits puck!
Det ännu mer sekundära målet är att hälsa på mormor! Det ska bli trevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback