EM

Det är väl ganska påtagligt att ett visst fotbollsmästerskap överskuggar i princip allt annat som händer just nu!
Sverige vann sin första match i gruppen mot ett katastrof-disaster till Grekland, som kan vara det sämsta sedan Sverige i  VM 90!
( det enda som vara bra då ur blågul synvinkel var Galenskaparnas VM låt, Ciao ciao italia)

I alla fall är det roligt att höra dessa "icke-fotbollsfrälsta" tala.
De saknar sina söndagsfilmer på Tv4, och de har fått nog av all fotboll! De kräver att det upphör snarast!
Lycka till säger jag, de flyttar säkert EM ur tablån till fördel av en gammal repriserad Beck film, där Gunvald Larsson är så trött att han praktiskt taget somnar mitt i en svordom...
Jag själv är inte mycket för fotboll, förutom nu i mästerskapstider, då ser jag nästan alla matcher. Det är speciellt!
Jag har bara ett råd till de icke-frälsta.
Skaffa en hobby, skaffa en tjej, skaffa en gräsklippare. Vad som helst, men sluta lipa....gör nåt annat!

att man ska behöva säga till varje gång....suck.....och på skarpen också...tsss

FREDAG!!!!!! ÅH SÅ GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Therese

Uppdatera din länkar!!!

Postat av: Gloom

Uppdatera dit LIIIIIIV!!!

2008-10-02 @ 12:19:45
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback