Sjukt var ordet!

Hade en sån fruktansvärt sjuk dröm i natt.

Den var så sjuk att den nästan inte går att berätta!

Men nu när jag teasat, så måste jag ju!


Jag drömde att jag och min sambo hade vunnit en bil på Bingolottos julkalender!

Så långt allt väl, vi satt där i vinstsoffan i några alldeles för stora ull-koftor, när Rikard Olsson satte i gång spelet för Guldbingo.

Bara det att han drog ner byxorna, satt dutt-pennan i rumpan och började dutta sin bingo-bricka genom att häva sig upp och ner med armarna.

Och allt till tonerna av den hetsigaste versionen av "bergakungens sal" man kan tänka sig!

Min sambo ville att jag med skulle dutta på det sättet, för att som hon uttryckte sig " Få ett bra löp, på aftonbladet dagen därpå"

Helt plötsligt hade min söta sambo förvandlats till en snorig Mikael Brinkenstjärna, som ville göra pengar på mitt fejs!

Och jag bara gapade.....


Det kan vara att nikotinet går ut ur kroppen, som gör mina sovas-tankar lite förvridna!

Dag 3 har löpt på fint även den, det är nästan så att det gått så pass bra att man undrar " vart är haken?"

Nä nu ska jag plocka ut min dutt-penna

Ha en trevlig Torsdag.


Jag kommer nog gå på återträffen, fick upp kontakten med Milsta i dag och han var sugen så why not.....

Min andra kompis Jalle, ville också gå med den lilla haken, att han ville säga till alla att han och jag var ett par.

Det gamla gey-skämtet, det kan ju inte slå fel!

Så 1998, here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback