Nostalgi

Veckans tröttaste och mest meningslösa dag har anlänt, Tisdag med allt den bär med sig!


Gårdagen ägnade jag åt vad jag trode skulle bli nostalgi. Gamla videoband inspelade av demon-filmaren Jonas Classon.Det visade sig sedemera innehålla en god portion ångest!

Jag var i den gyllene åldern av 17-18 år och jag var ...hrm...smal och snygg!

Inte för att jag är tjock nu, men herre jävlar vad smal jag var!

Man bodde hemma, inga problem och världen låg framför fötterna!

Jag och min flickvän Sandra filmade varandra när vi var gulliga och söta mot varandra! Jag spexade och var allmänt löjlig, och sandra ..hrm...skurade min toalett!

Nu 8 år senare är vi fortfarande tillsammans!! Och gissa vem som skurar toaletter nu.

Det slutade i att man fick en ångest, lovade sig själv att träna osv.

I morse satt ångestklumpen kvar, fast jag var inte så sugen på att träna längre i alla fall...phu!!


3 saker kan man lära sig, fånga dagen, man blir aldrig yngre, och det VAR faktiskt bättre förr!


Vilka tider gymnasieperioden var! Världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback