Montag

Oh, meine brötchen has est uhr gekafut!
(betyder ungerfär: Åh mitt bröd har köpt sig en klocka)

Det är hårt att leva med en student. Speciellt de dagar då hon inte behöver gå upp förrän typ lunch, och jag börjar 8:00. Det ska tittas på TV hela natten, och högt ska det vara! De psykotiska kvinnorna i Gilmour Girls som pratar snabbare än en kulspruta har ekat i mitt huvud hela natten!

Men med snuset går det framåt, jag har nu överlevt en vecka knappt! *trumpetsolo**Det är 2 dagar längre än förra nyåret!
Framsteg!

Jag saknar det på morgonen har jag kommit fram till. Det var gött att snusa fisrt thing på morgonen, lägga sig under täcket och se på TV på helgen, men det funkar nästan lika bra med onico!
Känner mig klarare i huvudet nu än förra veckan.
Bara goda tecken! Vi får se vart det bärkar!
Helgen var lugn, vi hade kalas för syrran som blev myndig i veckan. Största förtretet var dock att min lillebror gått och köpt dyrare presenter än jag! Det händer inte så ofta, så det var en chock. Nu kallar släkten mig för snål-fralle, och min ohängde bror blir orätt glorifierad som vanligt, va fan, karln får tom credd för att han bor hemma vid 24 års ålder. Tiderna förändras tydligen....fort! Humbug!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej det är så att jag ska köpa en ny kamera,
men behöver lite hjälp.

Tycker du att jag ska köpa en vanlig digitalkamera
eller en system?

Blir jätteglad över att få din åsikt, skulle hjälpa mig jättemkt. (svara i min blogg isf)

Postat av: Drömfabriken

wohooo! Lycka till med snuset!

2008-01-14 @ 11:13:08
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se
Postat av: Frallan

Tack tack, fast det har ju inget med tur att göra. Bara självdiciplin!

2008-01-14 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback