Hem jävla Hem

Min polare ( jo jag har sådana) har äntligen hissat vit flagg och förärat sig ett lån på banken.

Pengarna skall gå till en renovering av hans lusthus även kallad kråkslottet även kallad villa-villerkulla-light!

Inte så märkvärdigt tycker ni, men då har ni inte heller någon aning om vem personen i fråga är!

Mannen har ett hår som får hela kattegatts tångberikade botten att bli grön av avund

Mannen har en förkärlek till grafittimålade toalettväggar som gör att längtan efter valium därinne blir outhärdlig!

Mannen har hunnit med at renovera ett kök och ett sovarum på en tidsintervall på 8 år!

Mannen har ingen dush, inget varmvatten och knappt något dasspapper!
Och då står det fortfarande verktyg kvar i köket, precis som om han vill bevisa att flitens slampa lyst klarare än någonsin.

Vi vet dock att det är en lögn, och att det i själva verket är hans pappa som fixat biffen!

För att inte glida för långt från ämnet skall nu äntligen pengar avsättas för renovering.

Jag föreslog det i all hast i veckan, och det kanske inte har något som helst att göra med min briljanta plansmidning, men nu blir det i alla fall av.


Ett steg till in i vuxenlivets oas, med RIKTIGA väggar, av GIPS!



Lycka till min vän!
image61


Kommentarer
Postat av: Sandra

flitens slampa =)

2008-01-07 @ 12:08:44
Postat av: Frallan

Freudeansk felsägning/felstavning!

2008-01-08 @ 11:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback