Dag 10

Går nu in på Vecka 2 nikotin & Tobaksfri.

Update med nyårslöften:

Snuset är jag fri ifrån!
Även fri från hjärna verkar det som eftersom jag beställde ärtsoppa i stället för den delikata Gulash-soppa vårt eminenta catering företag erbjuder! Jag äter denna gulashsoppa året om på torsdgar. Det har blivit en av de få rutiner jag ägnar mig åt.

Min diet börjar gå åt pipsvängen dock, men jag kör fortfarande 2 sallader som lunch i veckan! Men godiset är svårt att låta bli! Men så länga man inte är sjukligt smällfet, går det väl bra! Jag är ju bara lite lönn-fet på magen!
Med rätt gördel syns det inte ens!

Mitt tredje nyårslöfte att sluta svära går inte så bra!
Men jag har börjat säga röv rätt ofta i stället, då jag anser detta vara en kroppsdel och inte en svordom.

Nä, nu börjar jag bli sugen på fredags whiskeyn! Bara lukten av fredag, gör mig glad i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback