Dag 1 utan snus

Hm, klarade mig öförskämt bra i går!
Visst var jag orimligt sugen på en liten påse hela dagen, men dagen löpte på ändå!
Efter att ha en viss rutin av att sluta känns det som den bästa gången hitills.

Det är bara innan man ska sova som det bränner under läppen, och man sover lite oroligt!
Tyvärr sov jag lite för bra i morse då jag helt missade att gå upp, vilket reulterade i en skamfylld entré till jobbet vid halv 9 bläcket!
Dock har jag något jag tidigare saknat när jag slutat! Motivation! Jag kommer inte börja igen!
Mitt slaveri under snuset är förbi, I´M FREE LIKE A FLYING DEMON!

Min sambo hade ont i tanden i går, så hon orkade nog inte bry sig så mycket om mina heroiska insatser!
Tur att jag har min Chris Jericho bok!

Kommentarer
Postat av: mamma M

Go J,Go !
Klart att du lyckas !

2008-01-09 @ 15:05:10
Postat av: Jonte

Tack Tack! det värmer!

2008-01-09 @ 16:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback