Åh ljuva mustach

Vilken härlig dag, jag med omnejd får uppleva i dag i det göttiga mosets stad, Ghöteborgh!

Solen skiner sitt varmaste, och jag ligger inoljad i kokkosolja med ansiktsfolie och bara njuter.
Nja lite var ju snt i alla fall, jag sitter på kontoret och tittar ut på våren, fortfarande inoljad, men dock inte ute.
Jag var dock ute på fikan där jag fulade till mig ytterligare några minuters rast, som ägnades åt Lager-Kalles nya valross mustach. Vi tycker att han även bör bekläda sig i valrossbetar för att skägget skall nå maximal effekt.
Men nu när Kalle ska bli far lyssnar han inte på det öret, då han anser att mustachen innebär makt per automatik, och som sedan kommer göra honom till över-människa.
Han är klok den där kalle.
Mustach är makt!
Jag besitter tyvärr inte den lyckliga gåvan att kunna odla frodig mustach, min blir mer som en sydamerikansk tangorabatt. Gles och går att torka bort med handduk!
Därför väljer jag att avstå.

Men det är klart att man har lite mer respekt för människor med mustach.
Förutom gamla kvinnor med mustach, det är mest styggt och lite äckligt.

En annan sak som jag tänkte förut var det att jag tror grannbyggnaden bedriver bordellverksamhet, det kommer så mycket konstigt folk ut. De ser väldigt lättade ut, antingen det eller så är det massivt godisregn på deras 3-fika!
Vi kanske aldrig får reda på det....gloom, kan du inte ta fram nattkikaren igen...?=)

Kommentarer
Postat av: Gloom

Behövs ingen nattkikare.. jag kan gå dit själv en natt!!!

Postat av: Frallan

Men gå inte dit i mitt namn denna gånge e du snäll!

2007-03-15 @ 10:45:19
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback