Fy fan vad bra TV

Jag har aldrig i hela mitt liv suttit så fastklistrad vid en TV som i Lördags och matchen mellan Danmark & Svedala!
(Förutom vid Lost, House, 24, Bosse-bildoktorn, gommorron Sverige och det där ordbingospelet på kanal 5)

När dansken klev in på banan som den 12:e spelaren och vad det såg ut, knappt rörde domaren, stannade hela Sverige upp. Killen som kom in var ju inte bara totalt dum i huvudet, han var TJOCK OCKSÅ! Och ganska ful!
Hur poppis trodde han att han kunde bli,  en ful, tjock och full kille kommer in , leker judge Dredd, och blir sedemera hatad av 2 länder inom loppet av 3 minuter!
Men fastklistrad var jag, det var för sånt här som man en gång la 6000 på en TV, now it´s PAYBACK!
Personalen som jobbade med säkerheten, jobbade nog inte med säkerhet i yrkeslivet, snarare var deras expertis nichat på kafferast. Jag var uppriktigt upprörd över deras slapphet, jag matade in boxar på min bror flera gånger och frågade om han såg det jag såg. Det gjorde han!

Vikken match asså.....

Nu ska gossen böta 20 miljoner om Danskarna måste spela på tomma läktare. Det blir ca: 1 miljon per Öl han drack. Hoppas den var jävligt god och prisvärd.

Annars så stukade jag foten i går på innebandyn. Pappa fick hjälpa mig av banan.
Ont gör det, min fot har numera formen av en säl. den ser sjuk och amputerbar ut!
Dessutom är mina tår väldigt håriga, men min sambo försäkrade att det inte berodde på stukningen. Jag är inte så säker jag!

Som om inte helgen var illa nog missade jag Rosenström i fredag, jag missar korpmatchen i kväll pga min säl-fot, Jitex torskade mot värmlänningar och jag hade en oerhört dålig hår-dag i lördags!
Nu kan det ju knappast bli sämre!

Kommentarer
Postat av: Molle

Hoppas sälfoten återgår till normal form så fort så möjligt för vem vill ha en sån??!!
Ja, den matchen lär ju vara på allas läppar en lång tid framöver, undrar hur UEFA kommer att döma??? Bra var den i allfall i 89 minuter.

Postat av: jag vet inte vem jag är kanske bah

bah bah bah bah bah bah

2007-06-11 @ 08:45:05
Postat av: Tjena Fralle allt bra?

tjena fralle ee du horunge?

2007-06-11 @ 08:47:17
Postat av: Frallan

Hej anonym!
Nej, det tror jag inte att jag är.
Tack för dina karismatiska och djuplodande kommentarer.
Vad hade världen varit utan sånna som du!
Puss & Kram

2007-06-11 @ 10:27:47
Postat av: Fralle

Förresten, jag är dålig på att släppa saker...förlåt mig...Lennart Lindh från Flen som äger abbonemanget du skriver från, kan vänta sig en polisanmälan om förtal, såvida du inte då offentligt här delger en ursäkt....

2007-06-11 @ 10:33:07
Postat av: jitex

vi torskade mot värmlänningarna... men på söndag blir det vinst! Det lovar jag dig!!! Kram från en spelare

2007-06-15 @ 22:21:48
Postat av: Fralle

Kram tllbaka spelare!

2007-06-16 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback