Tack för det Tele2

Jag har investerat i ny mobil utrustning för telefoni, eller som knegaren säger: mobiltelefon!
Den är av märket LG Chocolat. En vit läckerbit med touch-panel. I samband med köpet valde jag att konsumera mitt abbonemang hos Tele2/Comviq. För jag är intresserad av "smaller Bills"...

Min lyckans ost tänkte jag, och tänkte börja botanisera i mibiltelefondjungeln.

Men då vägrar Sim kortet registrera sig, Comviq kompis, transformeras plötsligt till Comviq Ovän.
Jag med mitt nya aggresiva humör, och snusfria leverne kastar mig på telefonen för att mötas av en spröd spätta-röst som hostar fram att det är så många som ringer att man får ringa senare.

SKAFFA KÖ!

När jag väl kommer fram så lovar den kurs-diplomerade telefonisten med en sång att det skall lösa sig om en timma.
Nu har det gått en timma, och ytterligare 24 till!
Fortfarande inga samtal, inga SMS, inget surf på förbjudna porr-portaler.
Jag är en halv människa!

Jävla Comviq!

Kommentarer
Postat av: Marie

var med om exakt samma sak häromdagen. Ringde och de sa att det skulle ordna sig inom en timma. När jag väntat hela dagen ringde jag tillbaka igen. Det visade sig att jag inte skulle byta sim-kort än på några dagar. Var helt enkelt för ivrig. Så kan de gå!

Postat av: Sanna

Mohahahahaha, förlåt men ack så jädra roligt!!!

2007-01-10 @ 09:26:40
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Micke

sorry men... ha ha ha ha,

2007-01-10 @ 13:38:21
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Fralle

Sanna & Micke: Jag är glad så länge det bara är ett telefonbolag som krånglar, hade varit värre om jag haft fogden i hälarna, eller Usama.

marie: Man är för jävla godtrogen.

2007-01-10 @ 16:33:06
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback