Snusare I was

Min kvinna samt jag, hade slutit en pakt mot nikotinet.
Kort sagt, så bröt hon denna pakt i går till fördel av lustens karga intrång.
Detta bevisar följande:

 
  •  Män har bättre diciplin än kvinnor ( enl denna undersökning där 2 personer representerar de båda släktena)
  •  Jag är fortfarande snusfri, trots att Sandra köpte en dosa till mig i går, för att inleda mig i frestelse..
  •  Att jag har efterkrigstidens bästa självdiciplin
  •  Att Roy i Mölndals Bowlinghall oljar banorna med för mycket olja.

Nu är bara problemet hur jag skall sluta med Onico, som jag konsumerar percis lika mycket som vanligt snus. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Einemark

Så fort du blir sugen på snus går du bara in och drar en handtralla för att få tankarna på annat.

Att män har bättre självdisiplin än kvinnor har varit välkänt i flera årtusenden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback