I vanlig tisdagsordning

Varje kokainmissbrukare och Sverigedemokrats dröm, ett VITT sverige, dock vitt av snö.
SÅ vit som en snö!

Härligt med lite kyla och snö, efterlängtat efter 3 månaders syndaflod som gjort att vägen till mormor har rasat!  Jag började allvarligt tänka på att bygga ark, och leta rätt efter mina gamla badankor som skänkt mig så mycket glädje i min barndom.

Det händer mycket i mitt liv just nu, en av mina äldsta arbetskamrater skall bli far, jag är på begravningar var och varannan månad. Jag är inte riktigt van vid detta, att den äldsta generationen i släkten börjar dippa av känns hemskt men naturligt men när de som inte tillhör den kategorin är illa ute, då tycker jag det känns för jävligt.

Men som prästen sa, gud pissar oss alla i ansiktet precis när han känner för det, tht´s why he´s allmighty brother....

Jag brukar göra små checklistor på livet när jag är som mest avslappnad och koncentrerad, med andra ord när jag lossar korvar på dass.
Då går jag igenom:( från i går)

Jobbet: Helt OK.
Hälsa: Lite trött, men inte längre skitnödig, det får ses som positivt
Familjeliv: Mycket bra, undrar om man kan hypnotisera sin sambo så att hon älskar att laga mat, städa och sy mina kavajknappar?
Bilen: Den håller nog i morgon också...
Framtidsplaner: Filip & Fredrik på TV 21:55, jag kanske börde skicka mjältbrand till tanten under oss...
Filosofi: Undrar hur många gånger man måste torka sig innan dassrullen tar slut.

Sedan är jag färdig och spolar ner filosofen i mig.

Annars mår jag bara bra... inte så bra som Mark Levengood, men ändå bra!


Kommentarer
Postat av: Einemark

På fredag skall du dödens dö! *laddar mentalt*

Postat av: Fralle -

På Fredag får du hämta mig om jag ska dödens dö, för jag måste lämna in bilen på service...fast jag kom på nu att jag bor 5 minuter från bowlinghallen så skit i allt jag nyss sa......

2007-01-23 @ 14:47:04
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag tycker att du är galen..

2007-01-23 @ 22:30:51
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: mamma M

Du får nog lära dej en VÄLDIGT BRA HYPNOS om du ska lyckas med konst stycketet att få S att gilla städa
M

2007-01-25 @ 09:57:32
Postat av: Fralle

Det blir mitt livsuppdrag!

2007-01-25 @ 12:31:59
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback