Fredag in the air

Freitag bitte, en lyckan och välfärdens dag, en veckoslutets dag, en dag att umgås på och förenas i en symfonisk symbios.
Eller fira fabbes 56 åriga födelsedag med "gör ett korstecken" fruktcocktail.

Av någon anledning har fabbes nationalrätt blivit konserverad fruktcocktail, du vet en röra där allt smakar annanas och så finns det ett rött bär som alla barnen slåss om.
Dena söliga sylta är inget för putande magar, såsom min egen, inte för att den putar så värst utan mest för att den kommer att göra det om jag trycker i mig ogentligheter som kofta-luktande fruktcocktail.
Nä en vanlig cocktail räcker gott för den belevade!

Försökte med standardskämtet på Maxi i går vid korvdisken. När korvgumman frågar om jag vill ha kryddkorv, låtsas jag höra fel och och frågar om hon sa frukt-korv. Det sa hon inte, hon var lite torrsprucken, likt hennes korv.
Sandra skämdes givetvis, men korven lät väl smaka.

Nu är bilen servad också, dyrare än omskärelse, men trevligare!

Kommentarer
Postat av: Einemarken

FYYYYYYYYYYYYYRA PINNAR! *klappklapp klapp klapp klapp*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback