Mellofestival

Dags att lära in femenistlära, läsa in de senaste bostadsräntorna och tvingas ge poäng till mediokra låtar för på lördag komemr KD-Chicksens riksambassadör och taleskvinna, Tessan hem på samkväm.
Förhoppningsvis även en jättestor hockeyfrilla som man kan leta fram en Einemark ur om man gräver lite, kommer på mello. Det blir inga goodiebags. Ni kan få kål-syrat vatten, det är gratis.

Varför kan man inte bara få rösta på de låtar som är bra, jag föraktar att överhuvudtaget ge poäng till något som är dåligt! Det känns bara fel. Tyvärr väger min talan inte så tungt i dessa sammanhang...eller ja i alla sammanhang. 2 Mello-knarkare och en bowlingspelare, det säger väl sig självt!

Innebandyn i går var som ett fältkrig. Folk gnällde på min höga klubba och mina skogshuggarslag, men jag deklamerade detta gång på gång på gång, tills dess att Koffes läpp och min klubba fick stifta bekantskap och spräckte den en smula.
Blodet forsade som vid Lûtzen, och jag fick väl delge min skuld, fast det bar emot...han ska ge fasen i att ha sitt huvud vid mitt bäcken( oj hur lät det) ...

Som tur var var inte Linus med, han är en jobbig slugger & enhandsfattare som finns överallt på planen hela tiden, och gör mål på kommando. Känns som att bli jagad av en målsökande robot, fast det är tacksamt de gånger han är med i mitt lag...så klart! Den enda spelaren för övrigt som jag sett som spelar med keps!

Hav en trevlig och inte alltför blöt helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stackars dig, alla bara hackar och hackar!

Postat av: Therese

Äsch, jag kommer inte ha med mig förtryckta lappar till er. Vi tar det lite mer slappt nu.. Jag laddar ju bara inför stora finalen så jag har bara intresse av att mina favoriter går vidare till Globen. Resten skiter jag i.

2007-02-16 @ 12:14:40
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha, jag har skitkul medan jag dricker min tredje kopp kaffe.
Vet du vad jag gör?? Läser en massa gamla inlägg du skrivit!
Otroligt underhållande med risk för att du får hybris!

2007-02-16 @ 12:22:49
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

I bland får man sina ryck...jag får alltid hybris när någon öser superlativ!
Kul att du finner det roande...

2007-02-16 @ 14:11:22
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

En del saker du skriver är i klass med "riktig" komik!! *Applåder*.
Bättre än andra svenska komiker!

2007-02-16 @ 15:29:58
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Molle

Har länkat till dig nu.
Om du läser dagens inlägg får du se vem som har mest vinnarskalle*asgarv*

Ha en go lördag!

2007-02-17 @ 08:05:02
URL: http://molles-krypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback