Förvånad...icke!

Man upphör aldrig att förvånas av hur folk beter sig.
Se på han i aftonbladet, en "världstjärna" ( förmodligen då basshunter ellerJimmy Jansson, med kvällstidningarnas mått) som förnedrat sig själv och sin omgivning genom att sexuellt förgripit sig på en 7-åring. God damn....7 år...
Hoppas verkligen att denne "världstjärna" är skyldig, annars får han ett helvete resten av livet.

Man upphör aldrig på att bli besviken på folk heller, folk kan vara en jävla pajasar när allt kommer omkring.
Behandla sina nära som om de vor skit värda, och sedan bete sig som om det vore värdens naturligaste sak. Vem eller vilka "folk" är avslöjar jag inte, det är inte mot mig som det varit nedriga, då hade dansk-skallen varit framme för länge sedan, men när man bevittnar saker som man bara ser på dassiga amerikanska såpor, in real life, hur folk beter sig mot varandra. Då blir man bara jävligt trött.
Vissa växer aldrig upp....men dem kanske är starka nu,men tänker man lite mer långsiktligt än vad måsen skiter så fattar man nog att what comes around goes around. Glöm inte det....

Nu till något roligare, min kampanj för att få magnus Uggla att vinna Shlagertjofräset går bra, jag bearbetar en rikstäckande valkrets, så mina odds är goda, glöm inte vem som sa det först.
Hoppas bara han har en bra låt med....=/




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag avskyr att bli besviken på människor.
Det finns både vidriga människor och bra människor, glöm inte det (Malin Berghagen).

Postat av: Frallan

Det var bra sagt malin, hälsa pappa att "En kväll i juni" är så bra att det är konstigt att han gjort den!

Tur att det finns bra människor!

2007-02-06 @ 12:17:42
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Fralle: Tack, jag vet. Jag är en ganska vettig person. Eller vadå ganska, jag ÄR vettig.

Jag ska hälsa Lasse detta.

Men nu måste jag sluta att jämföra mig med Malin Berghagen. Missförstånd kan uppstå.

2007-02-06 @ 12:26:58
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: therese

Jag tror jag har en gissning på vem det är... De är i Varbergs tingsrätt dvs han hör hemma i Halland. En av våra stora stjärnor bor i Kungsbacka om jag inte minns fel.. Fast av bilderna att döma måste han ha gått ner i vikt... Säger inte mer för då kanske jag blir stämd eller något...

2007-02-06 @ 20:05:45
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

SHIT....jag vet vem det är nu med...tack tessan!

2007-02-07 @ 08:02:54
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback