Assa Brassa mandelmassa

...vi vill höra nätet...PRASSLA!

Inte utan att man längtar sig tillbaka till det grönare gräset på Åbyfältets korpplaner!
Om några månader blir denna dagdröm verklighet. ahh...gött som körv...å körv som e så göööött!

I går skulle jag panik handla något hjärtligt till Sandra, det var ju i vanlig ordning alla hjärtans dag, och i vanlig ordning hade jag glömt bort det ..NÄSTAN..
Så när jag hade som mest brått träffade jag en gammal arbetskamrat som jag inte sett på flera år, sedan träffade jag en gammal klasskamrat som jag inte sett på ännu flera år, sedan en kamrat som jag ser desto mer, men som gick med en annan kamrat som jag inte sett på flera år, och sedan träffade jag en kassör som jag ser nästan jämt...phu...vart skall detta sluta!

Jag ville bara köpa en present, och helt plötsligt står jag och pratar med all världens folk som alla vill ha sin kvalitets tid med undertecknad.
Jag fick i alla fall till slut, två trasiga stämband senare, köpt mig presenten och gick hem.
Väl hemma åt vi grymt bra mat, fläskfilé och potatisgratäng. Tyvärr tryckte vi i oss för mycket chokladpudding till efterätt, så vi mådde mycket dåligt båda två.
Jag smygpruttade broder jakob...i kanon...

Det jag lärde mig denna dag var att: Lär inte känna så mycket folk och ät inte svullstig chokladpudding.


Kommentarer
Postat av: Therese

På vår sida kan du läsa om vår framtida sportsatsning!!

Postat av: Frallan

Spännande, hörde att vi syns i helgen? Mellofestival med KD-Tessan, kan det bli mer seriöst!

2007-02-16 @ 08:26:48
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback