Back again...tired and confused

Jag nådde nog höjde av trötthets-berget i går, detta pga följande faktorer 

 

  • Första övertiden i tisdag på över 2 månader, jobbade från8,00 ? 21.30
  • Sedan ser jag på Elfsborg ? Valencia och somnade in skönt runt 4 tiden pga ugnstempraturen i rummet.
  • Gå upp ohyggliga 7.45
  • Köra ett stycke sambo till jobbet
  • Slänga i mig en onyttig McDonaldsfrulle
  • Jobba
  • Bowling 2 timmar, starta i gång föreningslivet igen, slut kl 20.00
  • Ut till Media markt och byta sambons sunkiga thai-skit-mp3 spelare
  • Komma på att jag inte ätit sedan 12.00
  • Gråter en skvätt för ovannämnda
  • Handla på Maxi
 Det positiva med detta var de 4 Toast:en som jag fick serverat framför TV´n. Det var trevligt. Min Sambo är kungen av Toast! 

I kväll har jag lurat mitt fotbollslag att jag har ont i foten. Detta är sant i och för sig, jag har en infektion efter en het Zorbakväll för 2 veckor sedan, med barföta dans på glasflis. Men the main point is, att det lockar inte så förskräckligt att spela korp-boll i 30 cm vattendrag. Det har regnat småspik hela dan. Det lockar mer att spela bowling, eller att se på en dokumentär om vader på Discovery-body-parts?
Ja det lockar till och med faktiskt lite mer, att bli knivhuggen i ryggen av sin bäste vän. Men Korpfotboll i dag?nja? Kanske om solen kommer, och om min fot blir bättre, och om min flytväst är hel. 
I dag är jag dock pigg och glad igen. Det är ju snart helg! Då ska vi hem till Ellaomagnus, och umgås så som bara vi kan!  

I dag var det 30 dagar..hrm?jag menar år, sedan Elvis sa Tack och Hej!Undrar om vi kommer fira Basshunter på samma sätt?.hihih?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback