Live together, die alone

Herregud vilken gårdag!
Min älskade sambo förlorade sin älskade morfar. Han var väldigt vänlig och snäll mot mig och Sandra så det är helt klart en förlust för oss alla. Speciellt går tankarna till Mona, hans dotter och min "svärmor", som stod han så nära. Själv har jag förlorat både farmor, farfar och min farbors sambo inom loppet av 2½ år. Döden med omnejd är ett jobbigt ont, men desvärre också ett nödvändigt....

Om man ska framåt, vilket man måste göra, så står ett bröllop i fagorna den 12:e.
Det blir mitt och Sandras första så det ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: Anna Tholinsson

Jag beklagar sorgen!
Förstår att ni har mycket i tankarna nu, därför avvaktar jag lite och ringer ang. lördagen. Du kan väl ringa när ni känner att det passar.

Men bröllop låter alltid trevligt!

Vad tror du om ett Hawaiianskt-tema inför ditt 25års partaj, idéerna flööödar..

2007-04-25 @ 20:48:17
Postat av: Gloom

Blir det erat första bröllop? Hur många gånger har ni tänkt att gifta er?

Postat av: Frallan

Anna: Nja, jag tror mer på temat "Fralle" med mitt fejs på ballongerna och stor plancher med mig på!=9
Gloom: Vi råkar gilla smekmånaden, gifter vi oss 12 ggr på ett år blir det ett smekår!

2007-04-26 @ 10:46:52
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Einemarken

Jag tycker du skall ha mustach-tema på festen så alla måste börja odla. Har man inte minst 1 cm långa strån så får man inte komma in...

...pris till bästa mustach osv...

;o)

2007-04-27 @ 01:16:10
URL: http://einemarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback