Aslångafredag

Fast den är ju inte så mycket längre än alla andra dagar. Kanske lite tråkigare, skulle med fördel kunnat heta Trök-Fredag.

Läste ett av de mest provocerande/roligaste inläggen i bloggland, där KDchicks totalt lemlästar en av sina dejter. Och där dejten i fråga FAKTISKT besvarat i en kommentar. Vilken gottegryta för oss skvallerkärringar.Kolla
här
Vem har sagt att bloggar är halvtråkig slentrian. Bra jobbat Hannah, mycket läsbart!
Jag firade skärtorsdag med ett besök hos Svärmor & Svärfar. Svärmor briljerade med att bjussa på en grymt trevlig kokkosmjölksgryta. Sedan såg jag innebandy & Curling samt snackade mycket bowling med Kjelle!
Vi träffade även svgerskans nya puppy, lilla Luna som bara var valpiga 10 veckor. Hon kissade och bajsade lite här och där och lycklig är jag som inte är ägare...denna gången.

Jag köpte även 3 st kinderägg i går, men det var inte som för 15 år sedan, det var inte lika spännande.

Annars är det ju Påsk snart, vilket egentligen är ännu ett kyrkligt påfund och mest en anledning til att dricka sprit och för ungarna att tigga godis. Själv ska jag se på fotboll hela dan och inte äta ägg i onödan.

Ha en trevlig Påsk!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var en riktig såpa kan jag säga.. Men vännergänget har lagt det bakom sig nu som tur är. men om vi känner att vi skulle vilja ha lite terapeutisk hjälp kanske vi kan vända oss till dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback