Nordeabluff

Ojdå…min bankis, Nordea har blivit utsatt för terrorister igen!
Denna gång, ännu ett mail, av någon gris som uppmanar folk att logga in på en special-sida!
Brevet finns
här 
Mina tankar:
Hur dum får man bli! De säger att det är Nordeas Fraudkamp, vilket fritt översatt till jenkarspråket blir Bedrägeri-Kampanj!Dessutom är brevet skrivet på ett sådant sätt att en person som har tillgång att skriva ett massbrev till 2 miljoner kunder, aldrig skulle acceptera ett brev med så många språkliga brister som detta!Inga stavfel direkt, men heller inget svenskt-språk som skulle ”duga” i sådana här sammanhang!Jag fick detta mailet och irriterades hejdlöst av skurkarnas dumhet, och alla 100 personer som gick på det! 

GÅ INTE PÅ ALL SKIT!
Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Det borde vara rimligt med dödsstraff på alltför korkade människor, är man så korkad så man går på sån't så är man ju en fara för sig och då skulle döden bara komma som en befrielse!!!

Postat av: Fralle

Du talar så sant att jag nästan fick en tår!

2006-10-23 @ 09:36:21
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback