Hihi

Det har visst läckt ut lite naket, på Idol-Cissi med flickvän på nätet.
Jag säger bara: bespara mig.
Aldrig vill jag se Cissi naken, knappt med kläderna på. Jag bojkottade Idol när Sara åkte ut!
Bara Swartling vill jag ännu mindre se naken!
osso jobbet...

Det haglar klychor på jobbet!
Tänkte radda en top:5.

1. Har du sovit över här eller? ( Till någon som är ovanligt tidig på kontoret)
2. E det mycke nu eller? ( En allmän fras, som ungefär..Tjena läget??)
3. Sovmorgon eller...?? ( När man trillar in 8.01 på jobbet.)
4.Här gick det undan. ( Efter Lunchen, bara för att mitt sällskap äter lite snabbare än vissa zengångs-kollegor, det är en mänsklig rättighet att själv få välja ät-tempo)

Och den vanligaste av dem alla...

5. Har ni möte eller...( När en eller flera personer pratar icke jobbrelaterat i några minuter)
Oftast från en person som blir stött, för att just den personen inte blev inbjuden på samtalet!
Ofta i relativitet med att precis den personen ofta blir lätt baktalad under just det mötet!

Mycke klyshor blire på en arbetsplats som min!
Ha en rolig tisdag!
( va fan säger jag?)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gillar du tisdagar?!

Postat av: Fralle

Precis som att många har problem med att dricka kaffe på kvällen, så har jag problem med tisdagar!

2006-10-17 @ 12:28:53
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

Är det ingen som kör med den här när nån kommer för sent... Har du GT med dig?

2006-10-17 @ 15:19:35
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Frallan

Nej faktiskt inte, men den ska jag börja med!

2006-10-17 @ 16:03:59
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback