Fest

Jaja, det var inte meningen att låta som en biblotikarie med lingon-vecka i förra inlägget!
Men är man sur, så är man sur!

När jag ändå vill förtrycka folk, kan vi väl prata lite om "Idol-Snäckan".
För det första, Snäckan är ett namn som passar alla under 3 år, vissa flickor runt 16 år och vissa utvalada drag-queens. Det passar inte till en wannabe-hårdrockare med töntiga poser, och som dessutom liknar genomsnittet Wrestlingbrottare! Jag tror att namnet, och endast namnet gör han så illa omtyckt som han ändå är.  ( ...och lite mummel-sången)

Sedan retade jag mig på att han i den lilla videosnutten innan låten sa: -Jag skiter väl i vad juryn säger.
Sedan när väl "Jag-fick-grått-hår-väldigt-snabbt-Clabbe" attackerar Snäckan ( Med rätta) så blir han lite lagom rödgråten, och säger att " -Jag sjunger så"
JUST DET, OCH DET ÄR INTE SÅ BRA!!!!!
Om man nu mot all förmodan skulle höra ett ord i låt-texten, så kanske rockigheten skulle gått fram lite.
Det var väl ändå hans genre??
Men han får nog Groupies ändå, det verkar ju komma med hela Idol-grejen!
Sedan att han är gammal kompis med Basshunter-jonas...ja va fan ska man säga...tycker man om honom mer då..??
Tyvärr är det väl just sådana här blogg-inlägg man får ta när man hakar på Idol-cirkusen.
Sorry...snäckis!

Annars var helgen inte bara pest, det var fest också!
En systemetnota på 700 bagare, suplades i sig av sköna gäster! Det var det trevligaste helgen hade att bjuda faktiskt. Fralle, hade bakat ( tror man säger bakat) 2 styck Taco paj av utsökta råvaror. Detta uppskattades glatt, tillsammans med några sällskapspel och eftersläckare!

Anna & Martin kom på efterfest vid 3.
Detta uppskattades inte av vår gnetna sur-granne.
Hon kunde tydligen inte slem-hosta i lugn och ro på natten, så hon skällde ut mig i söndags.
Men uppriktigt sagt...det skiter väl jag i!



Kommentarer
Postat av: Therese

Så tanten skällde alltså? Sandra var ju förvånad över att hon inte knackat på under kvällen.

Du glömde skriva något om hur det gick i sällskapspelandet, typ vilka som vann och så...

Postat av: F

Jag skriver bara om "viktiga"saker tessan!
Tanten är gammal och ful! Jag skall nog starta ett krig!

2006-10-24 @ 08:25:42
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Jag tycker det är viktigt att påpeka att "team Therese och Sandra" vann båda spelen.. tror nog att Sandra tycker det också...

2006-10-24 @ 09:37:48
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback