Svenska kläder is on the tapet

Haha, jag skrattar i hjäl mig!
(nej, inte så att jag dör men bra nära)

Henrik Shyffert som proddar veckans nyheter på 5:an, guidar oss genom Sveriges Näringsliv, tex om
Svenska kläder. Helt lysande komik!

I går så tänkte jag köra in min sambo på 10 röda till slottskogen, de 10 röda blev snabbt de 30 gråa då mitt lokalsinne finns lika mycket i mig, som Påven har vagina! MItt på den avfart som jag skulle svänga av, så körde jag rakt fram...rätt in i länsmans långa arm. Polisen hade nykterhets-tester mitt på Söderleden.
Länsman bad mig blåsa som jag aldrig blåst förut, och som tur var klarade jag mig igenom min frihetskränkning med äran i behåll.
Jag hatar att jag inte har lokalsinne, tyvärr hatar alla som åker med mig det också. Kontentan är att jag är en lätthatad jävel när det gäller bilkörning.

Önskelista Julen -06:

1. GPS
2. Karta
3  Kompass
4. En navigatör
5. en ny hjärna

Jag har blivit sjuk också, eller förkyld med tillkomande sveda i hals.
Det är jättekul att vara sjuk!

...inte.

( Vilken vändning, jag gick från något som var jättekul, till pesten själv...väldigt snabbt)
Ni som skall på bloggdejten, jag tror ni får trevligast om inte jag är med.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ja du var mig allt på spåren...

"The true story of Öfverklass nicole" finns nu att ta del av...

Postat av: Mkira

Vilken bloggdejt pratar du om??? För det är en BloggBira på G i Göteborg i Januari... hör av dig till mig vid intresse!! Yvå karlar är med på listan än så länge, Plussa gärna på den listan är du gullig. Du är sååååååå välkommen!!

2006-11-17 @ 23:54:25
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mira

Jag heter INTE Mkira... utan bara Mira...
... o så är det INTE Yvå karlar, utan TVÅ karlar...(ähum)

2006-11-17 @ 23:56:27
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Fralle

Här tänkte jag svara Mira, men nu är jag på tok för bakfull för att kunna tänka snart. Återkommer darling=)

2006-11-18 @ 14:17:48
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Dags att skriva nått???!! Vill läsa.

2006-11-20 @ 14:43:25
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Anonym

Läs en bok då :P

2006-11-20 @ 15:14:48
Postat av: Anna Tholinsson

Tror jag har fixat en ny blogg?! Vet du hur man raderar den gamla?

Ledsen att behöva säga det Jonas, men jag har inte köpt något av det som står på din önskelista. Ville bara förvarna dig så du inte blir besviken..

2006-11-20 @ 19:47:36
Postat av: FRALLE

Anna: Coolt, hur hittar jag dit då? Det går att radera, Sandra gjorde det, men jag vet inte hur!

2006-11-22 @ 11:35:15
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback