orka!

1 gång, har jag inte haft påse med mig när jag rastat hunden, 1 förbannad gång!

Genast flockade dom sig, släktet som bara har sit föruttnade hat att sprida.
The Gnällkärrings from hell!
-Ska du inte plocka upp det där ( Och då är bara korven halvägs ut på min stackars rädda dvärgpudel)
- Nej, jag ska kasta det på dig ( Hade jag önskat att jag svarade)
Gå på häxjakt efter hästägare i stället, dem bajsar korvar stora som hela Istanbul!
Jag höll på att drunkna i en sådan, dagen före i dag, efter ett besök på "Kockens" resturang.
Kocken, hade för övrigt en mycket prästerlig purjo-potatis. **Mumma**
Kocken är från Norge, men "is the shit", anyway!
Häst-shit är däremot inte trevligt på vägen, elelr någon annastans heller för den delen,  mycket värre än hundens dito!

Nä hästägare, ta upp Bruntes bajs, annars kommer ni garanterat få lite pudelavföring i brevlådan!


Kommentarer
Postat av: Therese

Åldringar verkar helt enkelt inte falla för din charm längre... Sätt in ett åtgärdsprogram

Postat av: Frallan

Detta var ett tag sedan. Så min charm kanske inte utvecklats fullt ut då!

2006-11-01 @ 15:11:13
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback