Kanten som räknas

Läste på en blogg om hur kladdkakans kanter smakar bäst!
Och tesen får medhåll från mig, kladdkakans kanter är outstanding!Varför finns det inga formtillverkare som levererar kant-formar!
OBH Nordica…en grej för er, The kant-baker!??Makes the best kants in the world…..you kant belive its true….osv. 

Torsdag hela veckan i dag, alla är sjuka så jag tvingas arbeta! Känns orättvist, jag kan ju inte tex V.A.B: a för min pudel diekt.Jag kan inte heller gå till tandläkaren med den, eller gå på inskolning!Det enda jag kan göra är att gå bakom den och plocka upp dess avföring i en svart påse!
Ett  riktigt ”skitjobb” (ursäkta den makalöst tragiska ordvitsen) 

Sedan verkar det som jag får släpa mitt fejs till 421, och köpa en ny innebandyklubba igen. Jag köpte en ny för 1 vecka sedan, men den var för kort.Tydligen finns det olika storlekar för olika längder, och dyra är dom jävlarna, så det svider i lädret.Så mina praktfulla 1,87 skulle få smaka ryggskott om jag skulle använda en klubba på 80 cm.Och ryggskott gillar verken jag eller min rygg, vi tror bara det är gallstensinfektion hela tiden. Sedan ska jag spela skiten ur mina arbetskamrater all night long!  

Beware bitches!

Kommentarer
Postat av: Therése

Gud hör bön!

www.bakersedge.com

Postat av: Frallan

HELT JÄVLA SJUKT!
Grymt bra, har redan köpt en!

2006-11-09 @ 13:13:05
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therése

Funderar på att köpa en... Glöm inte att säga till sambon att minska tiden i ugnen bara, det går lite fortare när det bara är kanter man bakar ;)

2006-11-09 @ 18:14:49
URL: http://southbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback