Jul i stugan

På fredag skall jag och min Sancho Panza ( Einemark), göra landet, ända ner till the valley of shadow of death...Varberg!
Vår gemensame vän, Meier, fyller 25 och vi skall uppvakta på det sätt som vi gör bäst. Att bara vara!
Så moi, Eine och Löken skall dela rum på Varbergs kurort, och förhoppnigsvis slabba med champagne och chilinötter tills måsarna tystnar!
Känns som lite väl många penisar i ett och samma rum kan tyckas, men ingen oro skall falla över detta, våra stunder av vänskap är gravt o-erotiska och bygger på att hitta en allierad och trycka ner den tredje.
Haha...

Helgen har varit väldigt lugn annars, nästan lite för lugn.
Men nu slutar lugnet för hålroten till allt ont, är kommen för att entra tröskeln på söndag. Julen.
Och med ont, menar jag inte julen i sin helhet som är precis vad man gör den till. Hatar man julen, då blir det en tråkig jul. Men det jag menar, som är ondska, är alla tomtar min sambo förhandlar om att ha framme. Förra året var det tomtar överallt, i bland kändes det som om skäggmumrikarna levde...jag blir paranoid med så många tomtar. Inte konstigt att folk tänder eld på gävlebocken....
Julklapparna nästan färdiga, några små kompletteringar här och även där så är skägget biff!

Och till alla som hatar högtiden JUL, det är inte julen i sig som är ond, det är ERAN jul.
Gör den till något bra i stället, som passar in på era villkor.
Sluta hata, börja älska...cause that is what X-mas i all about!


Se så, sitt inte där och läs blogg, ut och vurma julen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni hade väl inte för många tomtar förra året? Låt Sandra ha sina tomtar!! Annars så kör hon min stil. Jag skiter helt enkelt i att J inte vill julpynta och sätter upp allt jag vill ha. Detta sker på torsdag för den som är intresserad.

2006-11-27 @ 15:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback