Jul i grisehus!

Så, nu har vi köpt vår julskinka.
Pga att sambon pluggar, tittade vi efter budgetalternativ. Rusta, blocket etc...
Det fick bli en bondgård i Hällesåker där det var billigt nog. Kruxet var det, att vi var tvungna att strypa grisen i fråga, innan jag lemlästade den, tog fram skinkpartiet och framför allt innan polisen kom!

Va...tor ni jag skojar, det står ju här på internet..det är alltså helt sant!
Jag pratar inte med kluven tunga!

I dag är jag T-R-Ö-T-T-H

Släkten har bestämt sig för att fira en jul utan julklappar. Tyvärr meddelade inte släkten mig om detta förrän i dag. Jag funderar nu på att fira jul på stubbe i skogen, och ge alla julklappar till mig själv.

Tomten: Vad står det..jo...här här en tingest som får dig att njuta förnöjt, rund med hål i, och synthinspelningar av panflöjt. Hohoho.....( Den skulle min kusin få)
men nu blir den min...bohaha.

jaja, vi får se vem som skrattar högst!

Min röst är tillbaka, det är skönt att kunna prata utan att låta som farmen-Qristina.

Kommentarer
Postat av: Anna Tholinsson

Men lugn, bara lugn, meningen är att man inte ska slänga ut över 100kr per person utan mera rimligt nja 50kr. Så julklappar blir det allt. Eftersom du är den enda personen som jobbar av oss kussar så får du allt ge dyra klappar till oss.
Hoppas du njuter av din nya panflöjt aka. synthinspelnings skiva..får väl köpa mig den andra upplagan själv då.

Postat av: Sanna

Jag ska skicka en julklapp till dig Fralle.

2006-11-23 @ 20:01:40
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Therese

Få jag hjälpa till att griljera skinkan i år igen?

2006-11-24 @ 07:55:14
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Fralle

Sanna: Vad glad jag blir =)
Tessy: Så länge det är JUL-skinkan, så kan jag knappast se en mer kompetent person för jobbet.
Anna: It´s all bout the monäää....

2006-11-24 @ 08:10:20
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Ska du inte blogga idag???

2006-11-27 @ 10:31:51
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback