Borat är mitt strul

I afton, vänner och fiender, är fralle bjuden på förhandsvisning av filmen Borat på SF´s bekostnad.
Han är lite små rolig Sacha Baron, jag skrattade gott åt hans Ali G karaktär, och har nu höga förväntningar på kvällens visning!
Innan ska jag hinna med ett besök på nya Media Markt ( Hoppas på inte lika många besökare som på öppningsdagen) och ett parti Innebandy med jobb-qlicken!

I dag har varit rått och kallt, och styggt!
Kylan tränger rakt igenom min stackars kropp, skrapa rutor, bah....men värme finns ändå!

Avdelningen för blödighet:

Jag vill vurma lite för min fantastiska Sambo, som tillsammans med undertecknad firar ett stabilt 7-års jubileum nästa helg! Man kan ju tycka att en lojalitetsmedalj av Hans Majestät Konungen borde vara på plats, men vi blygsamma tu, firar i alla enkelhet med en krogshow och förhoppningsvis en saftig köttbit på en rekommenderad restaurang!

Hon har varit jätteduktig där i hemmet, lagat mat till mig hela veckan, städat, tvättat, berömt min välvuxna raggarsträng...vad har lilla jag bidragit med för att förtjänat all denna godhet ? 
Kanske för att jag bara råkar vara jag, hoppas jag i alla fall. Kvinnor har ju en tendens att ha något i kikarn, men tills bevis framlägges, bistår jag med att vara en oerhört lyckligt lottad man, i mina bästa år, och i bästa möjliga sällskap!
Tack för att du finns i samma tid och på samma plats
Tack för allt min vän.

-----------------------

Until next time
Fr@lle

Kommentarer
Postat av: Gloom

Jag o min fru har haft ihop i 11 år, men inte fan har det varit ett skäl att förnedra mig på min blogg...

Postat av: Fralle

Det är där skillnaden finns, jag kan vara både ond & god, du är bara rå! Kan mycket väl vara så att en bit "Jonas" kom förbi barriären av Fralle-karaktären!

2006-11-03 @ 08:02:54
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Öfverklass Nicole

Vaddå släpat in öfverklassen, som du skrev på Sannas blogg? Asså allvarligt är du en sån där djävla arbetare eller typ?

2006-11-03 @ 13:33:48
Postat av: Frallan

Hoppsan hejsan, det var var väl inte så illa. jag kunde ju ha sagt, att du kom in på bloggen, fasttjejpad på en spetälsk åsna, iförd endast grodfötter och ett obarmhärtigt hårig framstjärt, men det sa jag ju inte...! Arbetare? Ja, en stolt sådan! Skaffa en blogg!

2006-11-06 @ 07:59:29
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Frallan

Fan va dum jag e, det är ju du Gloom....du fick mig nästan! Fick dig på "Djävla"....moddafacka!

2006-11-06 @ 08:02:20
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback