Varför inte!

Ska vi ta det där vädret som är lite rått men ändå + grader, eller ska vi ta ett regnoväder...nej nu vet jag...vi tar SNÖ i stället!

Det snöar i götet i dag. Sankte Per den falska pungråttan har bepestat oss rättskaffens män med detta vita, onda ting som tränger sig på när man som minst önskar!
Kom ner S. Per, så jag kan kasta ägg på dig din fisk!

Kul med fotbollscup i helgen. Som att spela fotboll på nordpolen!
Och jag ska speaka hela festen.
Måste komma i håg att ta med mina omanligt tajta lång-fillingar för att kunna föra ätte-namnet vidare!
Inga kvinnor föredrar förfrusen pung.

Nä nu måste jag ut med tändaren och smälta bort så mycket jag bara orkar....jag vill inte se skiten mer!

Sankte Per...kom ner och slåss.....

Veckans nördigaste: Jag har lyssnat på ALLA melodifetsivallåtarna!
Jag får enligt lag inte tycka något om de som inte spelats ännu...men det kommer när solen står i zenith och månen står i linje med jupiter!

Rock on thursday-Bloggers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback