Ledighet

Hej Bloggers!

Nu har jag hållt migt undan ett tag!

anledningarna:

Lägenhetsköp till Mölndal-City
Sjukdom i form av en jävla förkylningt med tillhörande halsont
( detta var ett resultat av att stå utanför Valand i för T-shirt i en halvtimma i 10 -grader)
SMARTASS!
Jitex cupen som nästan tog kål på mig.
( arrangörerna hade inte hittat speaker-bås, så jag fick stå ute i kylan( -15) i mina sommarskor och nästan omkomma i samband med att titta på damfotboll.) Det var här "nära döden upplevelse" fick en helt annan betydelse!

Nu vill jag ha sommar!
Kom då jävla sommar!

Det är mycket nu!

Jag tar en veckas blogg paus!
Jag kommer tillbaka.....

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag längtar också jättemcyket efter sommaren Jonas. det måste bero på att både du och jag är sommarbarn. Vi är vana vid att gå barfota och vifta med tårna.

Postat av: Max

Haha. Trodde du hade slutat med internet för gott! ;) Du får ta och lägga till en länk till min blogg nu när du är tillbaka!

2006-03-09 @ 16:47:30
URL: http://ramstrom.info
Postat av: Frallan

Max: Jepp
Tess: Jag vill känna gräset med tån...utan tjäle!

2006-03-10 @ 09:50:49
Postat av: Frallan

Max: Jepp
Tess: Jag vill känna gräset med tån...utan tjäle!

2006-03-10 @ 09:50:50
Postat av: Frallan

Fan stammar jag eller?

2006-03-10 @ 10:38:35
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback