Ge hit min timme!

Staten & Kapitalet blåste mig på en timma i lördags.
Det känns i hela den sargade kroppen of mine!
Jag känner mig så lurad...jag är så trött!

Funderade som hastigast på att se på lite innebandy i dag, bättre än "vintergolf", där ser man i alla fall bollen i bland!

För första gången på oerhört länge blev jag glad av att se lite regn i dag, det betyder att snön snart är ett minne blott! Nu får jag rycka upp mig med en kopp C-brus/kaffegrogg! Det borde pigga upp mina föruttnade ögon.

Död åt tengil!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket väder det är i Göteborg idag, får ju typ feber..
Men alla härliga göteborgare väger upp vädret...

Ska du se på Frölunda på onsdag?!

Postat av: fralle

Medgångssupporter som jag är sparar jag mig nog till finalen =)
Såg däremot i dag lite på canal+, men det var väl kanske inte så kul....5-0...bah...hobby indianer!

2006-03-27 @ 22:48:32
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Hannah

Tidsstold borde straffas! hur kan en snabb drink efter jobbet nar man slutar sju bli en fylla och hemkomst vid tva? jo just det, nagon bandit snodde en timme av mig! jag vill reklamera, var kan man gora det?

2006-03-28 @ 14:30:38
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Reklamationer kommer man inte långt med, en fläskig stämmning borde vara på sin plats. fader tid, det gamla gubbaraset skall få sina fiskar varma!

2006-03-29 @ 16:41:00
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback