Svammel med fisk!

Shit fänkål!

Jag tog mitt livs första powernap på lunchen i dag, jag var så jevulusiskt trött att jag somnade mitt framför en rafflande omgång "Hjärter"....det var riktigt kusligt...men samtidigt gottigt!
Tur att det var lunch....det är inte så snyggt med snarkande innesäljare på kontorstid!

I kväll hoppas jag på lite kvalitéts tid med sambon min, hon har ett så pressat schema att man får passa på när det går! Det kan vara skönt med en slappar dag i dag...

Dagens "skratta så att du nästan fiser:" Jag ringde en vanlig kund i dag, kom till den sedvanliga telefon-kopplingsrösten som sa: Hej och välkomna till XXX. Vill du prata med: Fisk tryck 1.......
Haha...jag har aldrig pratat med en fisk på telefon innan, så jag tryckte på 1...när det svarade någon som inte alls lät som någon fisk, hade jag redan börjat skratta så mycket att jag la på...hihi

Min pudel är långhårig nu, måste jag ta till saxen snart?
Undrar om hon gillar rakat......?
Hon kanske inte alls vill bli klippt av en manlig frisör..vad vet jag...tur att hon inte kan prata!


Kommentarer
Postat av: Therese

Snälla Jonas, ge dig inte på hunden med saxen igen... Lova mig det!

Postat av: Frallan

VAD?
Det blev väl inte såå illa sist?

2006-06-30 @ 11:02:27
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback