TV Tider

TV Tider är det ju nu när det kom ännu mera snö, än den vi redan var nöjda med!

Jag fick en förfrågan om vilken TV serie som är värst…
Där fick jag fundera..och nej..det gjorde inte ont…men jag får väl lista lite sköna resp osköna TV-program!
Jag önskar att jag varit kulturell nog att älska ett spanskt drama där alla älskar med alla, men icke. Jag är såld på serier fårn landet i väst. Mycket kan sägas om USA med Tv kan jenkarna göra!

BÄST:

Lost
– Känns som på riktigt, med bra skådisar och lite Sci-Fi täcke över det hela. Smaskens!
24 – Bauer är min husgud och jag har inte missat ett avsnitt!
Prison Break – Stor respekt för herr Stormare!
Big-Brother – Detta är lite..eller ja..väldigt pinsamt att erkänna, men jag följer det när det inte finns annat att göra. ( det finns en stor folkgrupp bara på mitt jobb som hatar min själ för just detta)
Vänner – Den bästa sit-com serien ever! Det kommer nya avsnitt snart igen då ensambeln inte får några andra jobb!
Sen kväll med Luuk när det gick – Då var han kungen, vad gör karln nu?

Värst
Floor filler & Let´s Dance
– Tänk att dans kunde vara så ointressant att det svider.
Alla dokusåpor som går ut på att finna kärleken.. - Sluta det är inte roligt längre!!
Kobra – Programledaren vill se ut som Ernest Kirchsteiger fast med könshår i ansiktet!
Skurt möter Drottning Silvia – Skurt förstörde min barndom, hatar grod-skiten!
Extreme Makeover ( och andra liknande program) – så fruktansvärt tråkigt, men säkert trevligt för de som deltar!

I övrigt är många svenska såpoperor väldigt dåliga! Vem kommer inte ihåg ”Goda Grannar” eller ”Storstad”. Den som sticker ut där är möjligtvis Rederiet som alla på skolan följde slaviskt!
Jag kan heller inte se några program med Kjell Lönnå eller Ragnar Dahlberg

Ett program som jag älskade när jag var knodd var ”Solstollarna”, de har ännu inte släppts som DVD vilken jag anser vara lite av ett tjänstefel!
Mycket TV blir det dessa slask-tider!

Kommentarer
Postat av: Therese

kan inte vi ha Rederietkväll igen Jonas? En liten revival med de 3 bästa avsnitten, du i din kaptensmössa och jag nynnandes på introt... Låter inte det bra?

Postat av: Frallan

Chrigge och skepparkransen får vi inte glömma!
Det tycker jag defenetivt!

2006-01-25 @ 09:32:55
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Darkangel

Jack Bauer är min husgud också! :)
Nu sänds väl senaste säsongen i USA?!

Vill se! Nu!

2006-01-25 @ 21:50:52
URL: http://pyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback