Trött & trasig

Jag fattar inte, ett inlägg bara försvann förut! Wierdo!
Här kommer det igen!!!!!
// FRALLAN


Så är man så där slitet trött igen!


Som ett maskätet äpple som bespottats av giriga Moderater!
När man ligger i sängen på morgonen tittar ut genom rimfrosten och bara önskar man var kvar på resorten på Lefkas, Grekland!
Sommaren -05, Greklands höga höjder, jag och en bättre begagnad ( Med AC) bil.
Det var på den tiden snus och jag hade allians, min lever tålde sprit & värmen stekte mitt skinn!
Nu är det freezing hell ute, med en pudel som måste rastas, med en bil som måste skrapas, och att varje morgon göra felbedömningen av att lång-kallingar VERKLIGEN hade behövts i iskalla valås-dalen!
Det var för övrigt  i Valås-dalen som begreppet MPPP ( Mini Penis Pansar Pung) utfärdades, då det vid kyla blir riktigt kallt just där)

I går lurade jag Kjell (kollegan) att jag tvättade ”familjehemligheten” I handfatet och torkade den med handuken….som vi skrattade åt mina pervo skämt!
Nu kanske ni undrar vad mina föräldrar skulle säga om dem läste det, dom skulle nog inte säga något då dom inte längre blir förvånade över vad jag kan haspla ur mig längre!
Mina övriga två syskon är dock moralska föredömen, så jag fyller bara kvoten av ligism i familjen!
Jag är sommar barn, jag vill ha sommar och sol och kort kort kjol ( på andra) året runt.

Mörkret är förkastligt. Död åt Tengil…..

Vi ska släppa en ny samlingsskiva på jobbet som heter: 00-tals HITS!
Efter andra succeer som 70-tals HITS & 90-Tals HITS, kommer nu 00-tals HITS. Det ligger bra fel på tungan att säga 00-Tals.
Jag emotsatte det till Mäktige Tommy Berg, CD-Guru & inköpare som handhar nya plattor, jag sa att det låter som om man försöker säga ”ritch, ratch filibom bom bom, med en skopa mjöl i munnen.
Det ligger satans fel på tungan, det är ju omöjligt att säga det!
Däremot så kommer nog fler folk tycka så, och därför stanna upp och titta på skivan,!
Vem vet, det kanske blir en snackis!

Han är inte så dum den där Berg!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Jag känner en Tommy Berg, hur gammal är han?

Postat av: Fralle

41...42 I ÅR!

2006-01-10 @ 13:43:05
Postat av: Gloom

Nja, för gammal...

2006-01-10 @ 13:55:34
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Fralle

På tok!!

2006-01-10 @ 14:01:44
Postat av: Einemarken

Jag är vinterbarn ;)

2006-01-10 @ 14:09:20
Postat av: Fralle -

Men du är inte för gammal...
Du glömde länka till din blogg....hobbybloggare där!

2006-01-10 @ 14:37:32
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Varför inte kalla den för "millenium-hits"? Vinterbarn är inte lika coola som oss sommarbarn.. Bara så du vet Joel

2006-01-10 @ 14:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback