Tarras vill ligga....

Oj vad hon brusade upp i Aftonbladet i dag Tarras.
Retar mig grymt på henne....

Hon har hållt sig lugn nu men brusada upp med ett fruktansvärt tvångs PMS i dag och deklarerade att hon minsann tyckte att C-P ( Oj, tänkte inte på att Carl-Philip blev C.P) inte alls behövde hennes hjälp för att kissa.

I själva verket handlar det nog bara om tt Tarras vill åt C.P´s gunst, och vill försvara honom lite. Hon vill åka lite adlig hiss helt enkelt! Tarras bekräftade också för de 2 som brydde sig, att hon inte alls dricker alkohol i den farten som programmet ville visa. NÄHÄ Tarras, frågan är om du överhuvudtaget gjort nåt roligare än att kåta upp dig till ett  blåblodigt parti Bridge med Herrar som heter "Af" och "Von" mellan namnen!

Reta upp dig på bensinpriserna i stället, som oss vanligt folk....

I dag missar jag inte: Prisonbreak på TV3
I dag missar jag heller inte: Att gå ut med hunden, då det är lite vidigt att plocka brunt mellan frukost & tandborstningen på morgonen!

Jag såg en gammal kommentar på Glooms Blogg: Det är inte min permanentande sambo som kallas Pudel, utan en riktig hund .

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag tror Tarras vill synas lite och nu hade hon chansen. ÄNTLIGEN utropade hon i TV-soffan igår. ÄNTLIGEN!!! Sen var bara frågan vilket hon skulle oja sig mest över/under/bredvid....

Postat av: fralle

Förfärlig kvinna den där Silver-manen!
+ till Christine M som gör en klockren tolkning av eländet!

2006-01-02 @ 21:18:20
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Darkangel

Tarras blev visst riktigt sur. Haha!
Det var ju nästan roligast av allt. Men att hon valde att bli mest sur över hur Carl Philip framställdes. Jaja! :)

2006-01-02 @ 21:20:04
URL: http://pyret.blogg.se/
Postat av: Gloom

Ha ha, det är bra, du verkade inte ta lika illa upp som den där kvasi-adel-häxan Terroristas Wahlberg!!

2006-01-03 @ 01:03:23
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback